Visar inlägg med etikett och så tog mitt te slut igår och jag glömde köpa nytt idag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett och så tog mitt te slut igår och jag glömde köpa nytt idag. Visa alla inlägg

måndag 10 januari 2011

En speciell känsla

Nu är jag något mindre stupfärdig, trött, men upprätt av mig själv. Det blev en knäckemacka med sista julskinkan, och en med fetaost. Har du tänkt på att du tydligen drar in ynkapyttelite luft i näsan fast du snyter dig? Det har jag tänkt på efter som jag nös och i ivern råkade jag snyta mig i det papper jag tydligen hade fått senap på. Det är allt en speciell känsla det.