Visar inlägg med etikett och jag var så nära att fråga om han varit med från start när han berättade företagets stockholmshistoria inkl de 200 åren. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett och jag var så nära att fråga om han varit med från start när han berättade företagets stockholmshistoria inkl de 200 åren. Visa alla inlägg

onsdag 10 november 2010

Chokladtoppar

Igår fick jag en låda chokladtoppar på mitt jobb. Bara för att jag fyllde i en lapp och gav en försäkringskille. Han representerar ett nytt försäkringsbolag. Åtminstone trodde jag att de var nya i branschen. Men det visade sig att de funnits i över 200 år. Och nu kände de sig redo för och vågade ge sig på Stockholmsmarknaden. De förhastar sig inte direkt.