Visar inlägg med etikett nyss lät det som om någon sköt utanför min lägenhet och inte var det fyrverkeri eller smällare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nyss lät det som om någon sköt utanför min lägenhet och inte var det fyrverkeri eller smällare. Visa alla inlägg

måndag 3 januari 2011

Nä jag struntar i det

Hockeyminikronorna får klara sig själva. Nu tar Singelmamman natt. Måste sova mycket om jag ska se lika snygg ut som den mamma jag träffade i affären idag. Mamma till en av äldsta tonåringens kompisar. En mamma som sa sin ålder och jag höll på att få slag. Jag har alltid tänkt mig henne cirkus tre år yngre än jag. Cirka så där. Och så är hon lite drygt tre år äldre än jag. En 50 plussare. Dessutom visade hon sina fantastiskt snygga och praktiska nyinköpta broddar. Härliga medelålder jag kommer!