Jag är vaken nu för jag väcktes av att ringklockan på ytterdörren ringde. Inte en gång utan två gånger. Och jag blev klarvaken. Men det kan ju också ha varit en dröm, jag hoppas verkligen att det var det, en dröm alltså. Men hur som helst är jag vaken nu. Och lite skärrad.
Uppdatering 05.18: Nu kom morgontidningen, så nu är det nog lugnt. Nu kan jag somna om.
1 dag sedan
