Visar inlägg med etikett nu ska vi på kvällspicknick till havet det är aldrig långt bort här i mariehamn. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nu ska vi på kvällspicknick till havet det är aldrig långt bort här i mariehamn. Visa alla inlägg

lördag 23 april 2011

Bag-in-box

Vi dricker en hel del här.
Published with Blogger-droid v1.6.7