Visar inlägg med etikett nu ska jag gå och inviga det nya duschdraperiet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nu ska jag gå och inviga det nya duschdraperiet. Visa alla inlägg

söndag 19 februari 2012

Så himla bra jag är!

Jag avskyr smulor på golv och fläckar som klibbar. Tyvärr städar jag inte tillräckligt ofta och mycket för att slippa i från det. Men jag skyller allt på min psykolog som en gång för länge sen tyckte att jag skulle välja en dag i veckan att städa på och där emellan stå ut med smulor. När jag nu väl vant mig med att stå ut med smulorna orkar jag inte hålla någon högre städfana. Men jag är ganska nöjd ändå. Ikväll har jag dammsugit och skura golvet finns på dagordningen en kväll senare i veckan. Fredag kväll närmare bestämt.

Så himla bra att jag just satt mig att äta knäckebröd, med lax och pepparrotsvisp. Ett knäckebröd som verkar ha fått spunk, för det knäpper iväg små smulor som en iller på speed. Bra gjort av mig, verkligen.