Visar inlägg med etikett nu säger min speciella arbetskamrat att det är ett väldigt eländigt väder ute och fruktansvärt halt också ja jag har då två flaskor champagne i mitt kylskåp så jag bryr mig inte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nu säger min speciella arbetskamrat att det är ett väldigt eländigt väder ute och fruktansvärt halt också ja jag har då två flaskor champagne i mitt kylskåp så jag bryr mig inte. Visa alla inlägg

tisdag 23 november 2010

Men om jag inte vill besöka mässan vad kostar det då?

Företaget jag jobbar på ska delta på en mässa inom kort. Från vår personalenhet kommer ett mejl med lite information om mässan och vår medverkan. Jag undrar så över detta:  Entrén är gratis för besökare.