Visar inlägg med etikett nu belönar jag mig med lax på knäckebröd och tystnaden tonåringarna är ute på varsitt håll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nu belönar jag mig med lax på knäckebröd och tystnaden tonåringarna är ute på varsitt håll. Visa alla inlägg

onsdag 27 april 2011

Jag smet


Det var städdag i föreningen och min... hm den där svarta sopsäcken har nu städats bort. Hos mig har alla trötta, negativa tankar rensats ut och kvar är bara känslan av att allt är möjligt. Om jag gjorde reklam skulle det låta så här, ungefär: "Sus, det enda och bästa uppåttjack du kan använda hur mycket som helst helt utan biverkningar!"
Och jag är säker på att om vi bara promenerar lite längre kommer vi att lösa Palestinafrågan.
Published with Blogger-droid v1.6.7