
Det var städdag i föreningen och
min... hm den där svarta sopsäcken har nu städats bort. Hos mig har alla trötta, negativa tankar rensats ut och kvar är bara känslan av att allt är möjligt. Om jag gjorde reklam skulle det låta så här, ungefär: "
Sus, det enda och bästa uppåttjack du kan använda hur mycket som helst helt utan biverkningar!"
Och jag är säker på att om vi bara promenerar lite längre kommer vi att lösa Palestinafrågan.
Published with Blogger-droid v1.6.7