Nu är det bara någon timme kvar till jag får massage, hela kroppen. Först ska jag ner i badet och de sköna ångbastudimmorna. Ligga lite på den varma stenen, och bubbla runt i bassängerna. Bilden är lånad från Tallink Spa hotels hemsida.
1 dag sedan
