Visar inlägg med etikett nesligt är ett finare ord för djäkligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nesligt är ett finare ord för djäkligt. Visa alla inlägg

söndag 23 januari 2011

Bilderna får vänta - lista is coming up and out!

Det är för himla nesligt att:
- spara den pralin som ser godast ut till sist bara för att upptäcka att den var äckligast.
- förstrött stoppa sockersmulor i munnen från den godaste pralinen bara för att upptäcka att det är ludd från tröjan.
- det ska vara så svårt att föra över bilder från mobilen till datorn.
- svårigheterna med att föra över bilderna ligger i att jag inte hittar datakabeln.
- jag inte är hungrig egentligen men extremt sugen på något.
- det är med hundra procent säkert att det är dagens mycket måttliga, men ändå riskonsumtion som gör att jag är så godissugen.
- jag har hade godis hemma.
- jag glömmer bort att köpa glödlampor, snart är det Singelmamska huset helt mörklagt.
- min mage inte gillar mitt sätt att misssköta om den.
- jag imorgon ska på hälsouppföljning, mätas och vägas, ett kilo plus redan innan semestern och all inclusive...
- jag inte är sugen på att lägga mig tidigt, ikväll heller. (Låter dock bli dansen ikväll)
- det fortfarande inte går att bli av med stoppet i avloppet under badkaret.
- jag har ett kvällsmöte imorgon, tisdag.
- jag är så förvirrad att jag inte kan hålla isär dagarna
- anledningen till att det varit så kallt i min lägenhet var att alla element nästan var helt avstängda, inför min semesterresa, för blommornas skull. *host* Blommans skull.