1 dag sedan
Visar inlägg med etikett när känslan av att inget av det jag gör på jobbet spelar någon roll då är det svårt att motivera mig att gå hit. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett när känslan av att inget av det jag gör på jobbet spelar någon roll då är det svårt att motivera mig att gå hit. Visa alla inlägg
måndag 6 februari 2012
Jodå
Är igång. På jobbet. Det är väl allt. Hörs.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
