Visar inlägg med etikett nä trots att jag oftast är ironisk är jag inte det här. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nä trots att jag oftast är ironisk är jag inte det här. Visa alla inlägg

lördag 13 november 2010

Måste bara få ur mig det!

Det är så fantastiskt underbart, sjukt kul, att umgås och leva med mina tonåringar. Alltid. Även när vi alla har våra stunder av ilska och surhet. De berikar mitt liv på ett otroligt sätt. Jag är verkligen lyckligt lottad. Till och med att gå på stan och handla med dem är trevligt. Så det ska vi göra nu. Jag var bara tvungen att säga det.