Visar inlägg med etikett nä mina byxor är inte helt blöta men det är bra att jag har tvättmaskin. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nä mina byxor är inte helt blöta men det är bra att jag har tvättmaskin. Visa alla inlägg

lördag 9 april 2011

Så var det detta med lärdomar

Det går inte att springa efter bussen när du är kissnödig. Mina två val:
1) spring som satan, men du får stå hem...
2) spring inte, du kissar på dig ändå.

Jag sprang efter bussen, har nu lärt mig detta men jag är ju snart hemma.
Published with Blogger-droid v1.6.7