CSN lovar dyrt och heligt att de satt in äldsta tonåringens studiebidrag på mitt konto i Swedbank. Det finns två problem med det.
1) Jag har nyligen avslutat mina konton i Swedbank. Och inte på något av dem fanns pengarna.
2) Jag har inte fått någon utbetalningsavi från Swedbank på pengarna.
Så idag måste jag återigen gå till Swedbank och luska reda på vart pengarna har tagit vägen. Jag är verkligen så peppad.
1 dag sedan
