Visar inlägg med etikett min arbetskamrat g sa något om mjukglasspremiär idag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett min arbetskamrat g sa något om mjukglasspremiär idag. Visa alla inlägg

fredag 29 april 2011

Packad

Väskan är fylld med träningskläderna och ombyte. Ett intensivpass tänkte jag att det får bli. Så jag klarar lördagens utmaning. I övrigt får väl dagen bli som den blir.
Published with Blogger-droid v1.6.7