1 dag sedan
Visar inlägg med etikett men vi fick lyssna på en väldigt bra DN fotograf. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett men vi fick lyssna på en väldigt bra DN fotograf. Visa alla inlägg
onsdag 17 november 2010
Det är inte mitt fel att jag är sur
Dagens konferens startar alltså kl 8 istället för 10. Och då väljer arrangören att hålla fast vid att kaffet serveras enligt gamla planen, alltså kl 10. Så mitt morgonhumör är ju på topp. Ingen morgonträning, ingen macka och inget kaffe. Och de förväntar sig att jag ska vara både vaken och trevlig. Fetglöm det säger jag. Efter 10 ska jag fundera på saken.
Något att snacka om:
men vi fick lyssna på en väldigt bra DN fotograf
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
