Visar inlägg med etikett men nu ska tant gå hem och jag tar med mig sus. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett men nu ska tant gå hem och jag tar med mig sus. Visa alla inlägg

måndag 6 februari 2012

Finfrämmande


Malla från Piteå är här! Äntligen. Jag fattar bara inte varför någon har lagt den där stan så långt bort. Vilka vi alla är? Länkning kommer senare.

Länkning kommer nu! Från vänster Tjillevipp morsan med fina presenter som du kan se här och här. Sen har vi Kia som jag fick en försenad födelsedagspresent av, bild kommer imorgon, Sus, jag, Malla, Lovelykids, Kristina och Alexandra.
Published with Blogger-droid v1.7.3