Visar inlägg med etikett men eller hur. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett men eller hur. Visa alla inlägg

torsdag 11 november 2010

Minskat förtroende

Yngsta deklarerar här och nu i soffan: "Nä, allvarligt, sen förra vintern har jag helt tappat förtroendet för vintern. Jag litar inte alls på att det inte blir en så lång och snöig vinter igen".