Visar inlägg med etikett men båda mina älskade tonåringar är hemma ikväll och jag är glad för det. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett men båda mina älskade tonåringar är hemma ikväll och jag är glad för det. Visa alla inlägg

lördag 23 juli 2011

Det också.. :-(

Varför är min fråga? Jag vill inte att svaret ska vara för att hon ville. Sen blir jag förbannad, på tidningen som lägger in hennes pappa och en gammal kommentar. Makabert är det. Och trist, trist.