Visar inlägg med etikett massor av frukt och godis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett massor av frukt och godis. Visa alla inlägg

fredag 17 februari 2012

Väldigt märkligt

Genomgång av hur våra lokaler ska se ut om ett år. Det blir superfint och öppen planlösning. Men inte en enda gång sa de något om var champagnekylen kommer att placeras.
Published with Blogger-droid v1.7.3