Så, magen känns fortfarande orolig, men jag har inte ro att vara hemma längre. Har ett möte jag vill hålla i, och träning ikväll. Den här veckan blir det nog bara två träningstillfällen, för lite tycker jag. Och idag kunde jag ha en av mina favoritskjortor för första gången på över ett år, och den sitter snyggt!
Ska nog fira med lite vin ikväll.
1 dag sedan
