1 dag sedan
Visar inlägg med etikett möjligt att jag dissar på fel grunder men jag hade inte kunnat ta honom på allvar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett möjligt att jag dissar på fel grunder men jag hade inte kunnat ta honom på allvar. Visa alla inlägg
torsdag 4 november 2010
Vem förklarar för mig?
Mitt favvoprogram, Lyxfällan, visar en snubbe i 30-årsåldern som beter sig som en fjant. Oansvarig jada jada jada. Helt enkelt en kille som inte vuxit upp. Men. Och det är nu jag reagerar ordentligt, denna fjant som det handlar om ska träffa en beteendevetare, och denna beteendevetare = snubbe är klädd som en reinkarnation från 80-talet. Inklusive en krullig hockeyfrilla. Varför?
Något att snacka om:
möjligt att jag dissar på fel grunder men jag hade inte kunnat ta honom på allvar
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
