1 dag sedan
Visar inlägg med etikett konstigt att stavningskontrollen inte ville godkänna ordet dyngkåt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett konstigt att stavningskontrollen inte ville godkänna ordet dyngkåt. Visa alla inlägg
måndag 15 november 2010
Ikväll
Jag ska på Cirkus. Nä inte fåninga clowner och kameler, utan på Cirkus på Djurgården och se Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst". Ser jag fram emot! Yes. Och har du inte läst hennes samlade blogginlägg och krönikor i boken med samma namn så rekommenderar jag dig att göra det.
Något att snacka om:
konstigt att stavningskontrollen inte ville godkänna ordet dyngkåt
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
