1 dag sedan
Visar inlägg med etikett kanske borde ställa i ordning utemöblerna på balkongen?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kanske borde ställa i ordning utemöblerna på balkongen?. Visa alla inlägg
tisdag 22 april 2014
Saker jag gör
Lunchat med en kompis, promenerat runt Södermalm, fikat med samma kompis (vi har varit kollegor en gång) promenerat en bit hem, tvättat alla vinterjackor som hängde i hallen, plus en halsduk, nominerat till bästa läraren och gjort en omelett. Snart dags för styrelsemöte. Jag har fullt upp med andra ord.
Något att snacka om:
kanske borde ställa i ordning utemöblerna på balkongen?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
