Visar inlägg med etikett kan någon förklara varför det regnar nu?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kan någon förklara varför det regnar nu?. Visa alla inlägg

lördag 18 februari 2012

Fika

Jag fikar så gott som aldrig. Idag gjorde jag ett undantag. Vi gjorde honungs- och smörstekta äppelskivor som vi la på vaniljglass och smulade pepparkakor ovanpå. Det är sååå gott och enkelt.
Dottern föreslog att jag skulle fota även hennes kaffe. Så att det citat: "inte ser så desperat tragiskt ut" slut citat. Jag förklarade att en stund för mig själv är lyx. Vad är lyx för dig?
Published with Blogger-droid v1.7.3