Visar inlägg med etikett känns som om jag glömt något men kommer inte på vad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett känns som om jag glömt något men kommer inte på vad. Visa alla inlägg

söndag 12 februari 2012

Den lever!

Jag tog min sekatör och knips knipsade lite här och lite där. Sen sa jag några väl valda, vackra ord. Till exempel: tar du dig inte nu gör jag tandpetare av dig. Och se där, den lilla rackaren har en hel del gröna små blad på gång.
Vill bara säga att fotot inte på något sätt gör blomman rättvis.
Published with Blogger-droid v1.7.3