Visar inlägg med etikett känner mig stel i nacken kan man verkligen bli det av att utföra något som lite liknar jogging?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett känner mig stel i nacken kan man verkligen bli det av att utföra något som lite liknar jogging?. Visa alla inlägg

fredag 4 april 2014

Tjejträff


Jag tror det får bli en sån här idag. Den ligger i min kyl och bara väntar på mig. Har ägnat hela morgonen och förmiddagen åt sånt där som jag brukar kalla "ingenting". Läst, sorterat papper, ätit frukost, tittat på tvättkorgen, fånglott lite och fyllt på lite toapapper så att den stunden man sitter där kan man sitta i lugn och ro. 
Om en stund kommer min gamla arbetskamrat A hit, vi ska skriva lite ihop. Och sen ska jag fixa middag. Till förrätt blir det stekt sparris med parmesan, huvudrätt något med kyckling och sallad och till kaffet blir det cheescake som jag och dottern bakade igår. Vad gör du idag?