Visar inlägg med etikett julen och jag är så heta tillsammans. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett julen och jag är så heta tillsammans. Visa alla inlägg

tisdag 1 december 2009

Jag vill strippa dem nakna

Sakta, njutningsfullt tar jag av dem allt, till de ligger där nakna, vita. Mmm de är bäst så. Åtminstone till glöggen, annars funkar mandeln även ostrippad.

Ikväll har jag och tonåringarna julpimpad lägenheten. Det vill säga vi har plockat upp en tomte, en julbonad som min mormor gjort, och en ful röd stake. Med lite mossa på den sistnämda blev det riktigt fint. Mina tonåringar har ärvt mitt intresse för julen. Det vill säga, det lilla som fanns/finns. Men sen ägnade vi oss åt väsentligheter som glögg, lussebullar och Marabou Vinter. Den får fyra tummar upp av fem, av oss.

För övrigt har båda tonåringarna någonting på gång. Ont i huvuden, leder och snuva. *undrar så vad det kan vara*