Visar inlägg med etikett jobb är jobbigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jobb är jobbigt. Visa alla inlägg

fredag 23 oktober 2009

Fan va kort tid

En förmiddag är ju inte tillräckligt lång. Jag vaknar oftast någon gång vid lunch, vid 16-tiden är jag som mest produktiv, sen vid 17-tiden dalar det rejält. Idag har jag haft en mängd information som ska ut från mig till både kreti och pleti. Plus ett möte med externa typer, i och för sig trevliga visade det sig. Men jag tvingades ju själv visa upp ett jag som inte är jag. Glad, pigg och trevlig. På förmiddagen! Det här jobbet kräver lite för mycket tycker jag.