1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jo jag vet hur extremt duktig jag kommer att känna mig när jag är klar det är en morot i sig. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jo jag vet hur extremt duktig jag kommer att känna mig när jag är klar det är en morot i sig. Visa alla inlägg
söndag 9 januari 2011
Nu (tror jag att jag) har samlat mod
Det har blivit väldigt si och så med träningen strax efter jul, ja lite innan jul också när jag tänker efter. Bara en gång, max två gånger i veckan. Så idag ska det bli den tredje gången den här veckan, men om du visste hur det tar emot! Jag har försökt få med både tonåringar och träningskompisar, alla bangar. Suck, suck, suck.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
