Visar inlägg med etikett jag vill se sol i helgen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag vill se sol i helgen. Visa alla inlägg

torsdag 4 november 2010

WOW! Vilken dag!

Japp, det är dagen då jag får gödsla med utropstecken! Solen skiner och det är ett strålande väder. Jag försov mig rejält och slog vänsterstortå i tröskeln till badrummet. Nu är tån en regnbåge. Ska det vara ska det vara ordentligt.