1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag vill se sol i helgen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag vill se sol i helgen. Visa alla inlägg
torsdag 4 november 2010
WOW! Vilken dag!
Japp, det är dagen då jag får gödsla med utropstecken! Solen skiner och det är ett strålande väder. Jag försov mig rejält och slog vänsterstortå i tröskeln till badrummet. Nu är tån en regnbåge. Ska det vara ska det vara ordentligt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
