*trallar* It-teknikern has left the building. Eller ja åtminstone gått ut ur mitt rum. Han har försökt få min telefon att vilja synka = prata med vårt mejl- och kalendersystem. Till att börja med. Sen kanske jag också kan få min telefon att ta emot lite schyssta musikfiler. Som Lundell och Thåström.
Va? Vadå hur det gick? Nä men det är väl självklart, det gick inte alls. Min telefon vill inte! Jag börjar nästan gilla det draget hos telefonen. Känns lite som om vi är släkt på något vis.
1 dag sedan
