Visar inlägg med etikett jag skulle kunna svära på att det är måndag men litar på almanackan som säger tisdag.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag skulle kunna svära på att det är måndag men litar på almanackan som säger tisdag.. Visa alla inlägg

tisdag 2 november 2010

Av vilket skäl då om jag får fråga?

Försökte installera min HTC på datorn så jag kan ladda ner musik på den, som drivrutin eller vad det nu heter. Och en ruta kom upp under installationen; Fortsätter att söka efter problem. Va? Varför i hela fridens dar då? Jag har verkligen problem så det räcker ändå. Och ingen musik. Radion funkar inte på t-banan, för mycket störningar. Nu är jag inte glad.