Visar inlägg med etikett jag ska svulla med ostkroksbågar ikväll också bara för att jag kan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag ska svulla med ostkroksbågar ikväll också bara för att jag kan. Visa alla inlägg

fredag 28 januari 2011

Balansträning

Ikväll blir det mycket navelskådande här i det Singelmamska hemmet. Dagen har varit ett absolut lågvattenmärke i fråga om att prestera något. Visserligen har jag hittat de försvunna pengarna, de hade vidarebefordrats till båda mina tonåringars konton i Swedbank. Så de var ju i alla fall inte försvunna. Tur det. Men annars, nada. Och jag behöver en helg med få eller inget inbokat alls. Förutom träningen imorgon med E. Och kanske träffa "mormor"* L som tidigare i veckan var sugen på något kulturellt. Men nu är hennes barnbarn, lillknodden, sjuk, så vi får väl se hur det blir.

Träffade en av mina grannar med hennes alldeles ljuvlig lite valp, sex månader gammal, valpen alltså. Grannen kommer nog säkert att få ett besök av mig och min tonårsdotter. Hon, återigen grannen, har den här sidan och salongen. Jag gillar att lära känna mina grannar. Känner du dina grannar?

* Mormor L är bara ett år äldre än jag.