1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag ska boka tid hos min frisör nu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag ska boka tid hos min frisör nu. Visa alla inlägg
onsdag 26 januari 2011
Frisörbesök - min tur nu
Jag har det senaste halvåret klipp och färgat mitt hår själv. I söndags gjorde jag det igen, klippte håret. Häromdagen fixade jag till det lite. Ingen av mina arbetskamrater märkte det. Jag tycker att det borde gjort det, om inte annat för ärret på kinden.
Något att snacka om:
jag ska boka tid hos min frisör nu
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
