Visar inlägg med etikett jag ska boka tid hos min frisör nu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag ska boka tid hos min frisör nu. Visa alla inlägg

onsdag 26 januari 2011

Frisörbesök - min tur nu

Jag har det senaste halvåret klipp och färgat mitt hår själv. I söndags gjorde jag det igen, klippte håret. Häromdagen fixade jag till det lite. Ingen av mina arbetskamrater märkte det. Jag tycker att det borde gjort det, om inte annat för ärret på kinden.