Blir jag kanske av att sitta uppe så här varje måndag tonåringarna går till sin pappa. Har inte ro att lägga mig. Borde i och för sig inte satt mig att lyssna på Lundell. Finns ju hur mycket som helst att lyssna på, och jag vill det, lyssna. Jag tänker spela en här också. Men du! innan du känner att du måste tala om vad du tycker om Lundell, gör det inte. I alla fall inte om du måste berätta hur illa du tycker om Lundell. Jag vet att alla inte gillar Ulf, men jag gör. Och du måste inte lyssna, men jag måste lägga ut en låt, för det är min blogg. Först en duett av låten, sen en liveinspelning av samma låt.
1 dag sedan
