Visar inlägg med etikett jag har ingen aning om vart vi ska ikväll inte G heller så vi hänger på några arbetskamrater som vi tror är redigt folk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag har ingen aning om vart vi ska ikväll inte G heller så vi hänger på några arbetskamrater som vi tror är redigt folk. Visa alla inlägg

fredag 19 november 2010

Vin! För bövelen vi måste fixa vin!

G och jag ska göra oss i ordning för partyt ikväll. G ska fusktatuera mig med henna, så kan jag liksom vänja mig den mjuka vägen. Och så ska vi fixa till oss med smink och klä på oss och dricka vin. Och nu måste vi gå och köpa vin. Så stressigt det blev i ett nafs.