Visar inlägg med etikett jag har blivit beroende av mina promenader med Sus och jag tänker inte bota mig tvärtom. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag har blivit beroende av mina promenader med Sus och jag tänker inte bota mig tvärtom. Visa alla inlägg

måndag 18 april 2011

Jaha så var det dags

Årets första soltillfälle innebär också årets snygga t-shirtbränna. Dessutom är näsan röd som på en frostnupen uteliggare. Bussens solsida var inte bästa läget att sitta på.
Published with Blogger-droid v1.6.7