1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag hade ju tänkt lägga mig tidigt ikväll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag hade ju tänkt lägga mig tidigt ikväll. Visa alla inlägg
måndag 6 september 2010
Jag visste det del 2
Jag var inte tillräckligt snabb upp ur soffan så nu är jag fast och kollar på Navy CIS. Dumt.
Något att snacka om:
jag hade ju tänkt lägga mig tidigt ikväll
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
