1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag avskyr när det brinner och är livrädd för det. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag avskyr när det brinner och är livrädd för det. Visa alla inlägg
onsdag 29 september 2010
Andra kvällen i rad att lägga mig tidigt
Då väcks jag återigen vid ettsnåret. Den här gången inte av en mardröm. Fast jag önskade att det vore det. Nä, då är det någon/några som sätter eld på en bil precis utanför mitt fönster. Läskigt som sjutton.
Något att snacka om:
jag avskyr när det brinner och är livrädd för det
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
