Visar inlägg med etikett jag avskyr när det brinner och är livrädd för det. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag avskyr när det brinner och är livrädd för det. Visa alla inlägg

onsdag 29 september 2010

Andra kvällen i rad att lägga mig tidigt

Då väcks jag återigen vid ettsnåret. Den här gången inte av en mardröm. Fast jag önskade att det vore det. Nä, då är det någon/några som sätter eld på en bil precis utanför mitt fönster. Läskigt som sjutton.