1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag åt aldrig upp tomaten för jag glömde helt enkelt bort att äta middag jag tog en knäckemacka istället. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag åt aldrig upp tomaten för jag glömde helt enkelt bort att äta middag jag tog en knäckemacka istället. Visa alla inlägg
måndag 18 april 2011
Men kolla!
Idag blev jag med den 80:e följaren! Miss Furie som du hittar här! Nu måste jag faktiskt tänka ut en liten present. Och så ska var 10:e ny följare från och med nu, få en present. Men jag är oerhört glad för er alla som följer och läser här. Det känns lite märkligt att någon/några överhuvud taget läser det jag skriver. Men fortsätt gärna med det! Jag tänker absolut fortsätta skriva.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
