
Men kolla den svarta sopsäcken. Den kom dit sent igår kväll. Så fräckt! Någon som haft den på balkongen sen i vintras, fylld med en nedklippt gran. Cykeln som skymtas i bakgrunden är äldstas gamla, den har stått där i fyra år.
Published with Blogger-droid v1.6.7