Visar inlägg med etikett jag är ute och uppe för att jag ska springa god morgon. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag är ute och uppe för att jag ska springa god morgon. Visa alla inlägg

måndag 25 april 2011

Granen har legat där länge

Men kolla den svarta sopsäcken. Den kom dit sent igår kväll. Så fräckt! Någon som haft den på balkongen sen i vintras, fylld med en nedklippt gran. Cykeln som skymtas i bakgrunden är äldstas gamla, den har stått där i fyra år.
Published with Blogger-droid v1.6.7