Visar inlägg med etikett jag är nog fortfarande lite kär i carina berg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag är nog fortfarande lite kär i carina berg. Visa alla inlägg

onsdag 3 november 2010

Nä nu är det dags att tävla!

Och som nästan alltid när jag tävlar är det hos Suzan! Kolla här! Och jag kan lova dig att Reztart är gott. Och om du som jag är dålig på att äta fyra vettiga mål om dagen så är det fantastiskt enkelt att ta ett mellanmål och slippa huvudvärk eller sötsug.

Själv är jag just nu mätt. Var och tränade efter jobbet, åkte hem och fixade iordning lite middag, hoppade in i duschen innan jag åt och sen blev det soffan. Upptäckte på träningen en träningsvärk som var på gränsen till uthärlig. Och av någon konstig anledning är den inte mindre nu. Jag kanske stjäl en rullator i centrum i morgonbitti.