1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jag är inte pigg det är jag inte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag är inte pigg det är jag inte. Visa alla inlägg
lördag 10 mars 2012
God morgon
Frukost, sen kan jag prata. Återkommer.
Något att snacka om:
jag är inte pigg det är jag inte
söndag 7 november 2010
Söndag kära söndag
God morgon. Varför är jag upp så tidigt. Jag är inte det, inte riktigt ännu. Börjat dagen med lite yoghurt och chokladproteinpulver. Nu blir det sängen igen, får se om jag somnar om. Vill hur som helst bara ligga ner lite. Ska sen ner och boka tvättstugan, ner i förrådet och fortsätta städa lite. Du vet, lite slöpysslande så där. Men jag har också någt speciellt att se fram emot. Min mitt-på-dagen-promenad med bästa Sus och hennes hjärta. Jag ska se till att Sus inte går vilse och hjärtat, han är visst så trött... har jag hört... att vårt tanttempo är det enda han orkar.
Något att snacka om:
jag är inte pigg det är jag inte
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
