Visar inlägg med etikett jag är ganska säker på att jag kommer med ett och annat valinlägg fram till söndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag är ganska säker på att jag kommer med ett och annat valinlägg fram till söndag. Visa alla inlägg

tisdag 14 september 2010

Nya grepp

Ok nu har jag gett TV4 utfrågningen en chans. Och jo, inget fel i programgreppet. Hur diskussionerna sen gick, tja, med två nu-pratar-vi-hål-i-mammas-huvud tonåringar bredvid så kan jag säga att allt inte riktigt nådde fram till mig. Men imorgon är det de RödGrönas tur. Eller otur. Nä jag har faktiskt inte ännu helt bestämt mig för hur jag ska rösta i de tre valen.

Har du bestämt dig och röstar du lika i alla tre valen?