Visar inlägg med etikett jag är fullt normal oftast. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag är fullt normal oftast. Visa alla inlägg

torsdag 9 september 2010

Natten som gick

Funderar på om jag åt något ovanligt igår. Mitt huvud känns både större och mindre, på samma gång. Det är tungt att hålla upp det = det känns som om det har vuxit. Men det bankar lite lätt inuti och trycker liksom på skinnet som om något där inne vill ut = det känns som om det har krympt.