

Här hos Madlar fick vi middag. Och en skön avkoppling i trädgården. Resan från västkustens var ömsom sol och ömsom regn, skyfall utanför Norrköping. Nu är jag hemma, tonåringarna ute.
Published with Blogger-droid v1.7.3
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!

