Visar inlägg med etikett jag ägnar den försummade soffan all min kraft. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag ägnar den försummade soffan all min kraft. Visa alla inlägg

tisdag 19 juli 2011

The end of the road trip



Här hos Madlar fick vi middag. Och en skön avkoppling i trädgården. Resan från västkustens var ömsom sol och ömsom regn, skyfall utanför Norrköping. Nu är jag hemma, tonåringarna ute.
Published with Blogger-droid v1.7.3