Visar inlägg med etikett ja inte sjutton orkade jag tvätta allt bara lite faktiskt nästa oerhört roliga tvätttilfälle är onsd torsd i veckan som kommer Jippi. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ja inte sjutton orkade jag tvätta allt bara lite faktiskt nästa oerhört roliga tvätttilfälle är onsd torsd i veckan som kommer Jippi. Visa alla inlägg

lördag 13 november 2010

Nä jag är inte tillräckligt bra

Jag har tvättstugan just nu. Men är jag nere och tvättar? Nä hä inte alls. Däremot har jag varit och tränat. Kan säga att tre saker krockade lite idag; sova, träna och tvätta. En sak fick stryka på foten som vi säger. Inte för att jag begriper varför det sägs så... Nu när frukosten är avklarad kommer jag och tonåringarna att åka till stan och jaga jackor, tjocka skor/stövlar och säkert något annat som dyker upp som oumbärligt för en tonåring av idag.