1 dag sedan
Visar inlägg med etikett ja det blir en bra dag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ja det blir en bra dag. Visa alla inlägg
tisdag 16 november 2010
Konferensa sig lite
Idag blir det konferens hela dagen. Kommunikation står på dagordningen. Hur vår organisation, i hela landet, ska organisera våra gemensamma pengar och andra resurser. Brukar bli bra dagar såna träffar. Och jag tog sovmorgon. Nu ska jag väcka yngsta som oväntat stannade hemma hos mig igår kväll. Yngsta som tyvärr vaknade med huvudvärk.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
