1 dag sedan
Visar inlägg med etikett jösses så gärna jag skulle vilja vara utomhus just nu och strosa lite det är svårt att strosa omkring här på kontoret utan att folk tittar konstigt på mig. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jösses så gärna jag skulle vilja vara utomhus just nu och strosa lite det är svårt att strosa omkring här på kontoret utan att folk tittar konstigt på mig. Visa alla inlägg
onsdag 29 februari 2012
Inte god planering
Varför tog jag inte sportlovsledigt idag och i morgon också. Nu är jag bara ledig på fredag.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
